90 fakta tentang Lelaki yang Perempuan perlu tahu!

Berikut adalah 90 fakta tentang lelaki yang perempuan perlu tahu.

Lelaki tidak mencari perempuan yang cun. Tapi mereka lebih suka perempuan yang kemas dan rapi.

Lelaki benci tengok lelaki lain mengurat.

Lelaki boleh suka seseorang awek dan kemudian lupa kat awek tu dalam masa 1 minit.

Bila lelaki kata dia tak faham, maksudnya anda tidak berfikiran seperti dia.

Apa kau sedang buat? “Atau” Kau sudah makan? “Adalah soalan pertama yang biasa seorang lelaki tanya dalam telefon untuk menghilangkan gagap.

Lelaki boleh mengurat sepanjang hari tetapi sebelum mereka pergi tidur, mereka sentiasa akan memikirkan tentang gadis yang mereka benar-benar sayangi.

Apabila seorang lelaki benar-benar suka kat anda, dia akan mengabaikan semua ciri-ciri yang buruk anda.

Lelaki suka gila dengan senyuman seorang gadis.

Lelaki akan berbuat apa saja hanya untuk mendapatkan perhatian gadis.

Lelaki benci bila anda bercakap tentang ex-bf anda.

Apabila lelaki mahu bertemu dengan ibu bapa anda. Biarkan mereka. …Tak akan berani punya 🙂 1

Banyak yang lelaki ingin bagitahu anda tapi tak dapat.

Lelaki menangis!!

Jangan cuba mencetuskan nafsu lelaki. Percayalah.

Lelaki jarang berangan dan berharap terlalu banyak.

Lelaki biasanya berusaha keras untuk mendapatkan gadis yang telah reject mereka, sukar bagi mereka untuk menerima kekalahan mereka.

Apabila anda menyentuh hati seorang lelaki, tiada patah balik lagi.

Memberikan seorang lelaki ayat gantung,akan menjadikan mereka membuat kesimpulan yang jauh dari apa yang anda fikir.

Lelaki suka bila perempuan menyentuh tangan mereka.

Lelaki biasanya tergagap-gagap apabila mereka bercakap dengan seorang gadis mereka sangat suka.

Lelaki tidak suka dengan gadis yang overreacting.

Lelaki lebih sayang anda daripada anda menyayangi mereka HANYA JIKA mereka serius dalam perhubungan.

Jika seorang lelaki mengatakan anda cantik, dia suka kat anda.

Anda boleh sentuh mereka tapi BUKAN rambut mereka!

Lelaki mendapatkan nasihat bukan dari lelaki tetapi dari perempuan.

Anda boleh mengatakan bahawa seorang lelaki itu baik jika anda melihat dia mengerjakan solat kadang-kadang.

Jika seorang lelaki tiba-tiba ajak anda keluar, tanya dia mengapa.(mesti tergagap2 dia nk jawap jika dia 1st date)

Seorang lelaki benar-benar sakit hati atau dalam kesakitan apabila dia menangis di hadapan anda!

Lelaki belajar dari pengalaman bukan dari buku-buku romantik macam yang perempuan buat.

Jika seorang lelaki sanggup melepaskan anda, dia benar-benar mencintai anda.(fakta nie betul)

Berhati-hati! Lelaki boleh membuat menaburkan gosip ke separuh daripada muka bumi lebih cepat daripada perempuan.

Kelemahan lelaki ialah di ‘atas’ lutut.

Lelaki sangat terbuka tentang diri mereka.

Lelaki tidak peduli tentang bagaimana berkilatnya kasut mereka.

Apabila masalah timbul, seorang lelaki biasanya relax jer tetapi sudah memikirkan jalan keluar.

Seorang lelaki yang menjaga rupa paras tidak pandai membaiki apa-apa benda.

Apabila seorang lelaki kata dia tidak boleh tidur jika dia tidak mendengar suara anda walaupun hanya untuk satu malam, jangan percaya! Dia juga memberitahu kata benda yang sama kat perempuan lain.

Lelaki lebih senang hati apabila seorang gadis bersumpah.

Kebanyakan lelaki benci gay!

Gadis-gadis yang mandi dalam minyak wangi akan lebih menangkis daripada menarik lelaki.

Lelaki sayang ibu mereka.

Seorang lelaki mempunyai lebih banyak masalah daripada apa yang anda boleh lihat.

Lelaki lebih suka bercakap berbanding perempuan terutamanya apabila topik tentang perempuan.

Apabila seorang gadis mengatakan “tidak”, seorang lelaki mendengar sebagai “cuba lagi”.

Lelaki tidak dapat menerima kenyataan “Diamlah” dengan begitu baik.

Anda perlu memberitahu lelaki apa yang anda benar-benar mahu hingga dia benar-benar jelas.

Lelaki akan sanggup mengorbankan wang untuk makan tengahari hanya untuk mendapatkan beberapa bunga ros.

Lelaki mudah mengalah pada tanda pertama rejection.

Ia baik untuk menguji seorang lelaki terlebih dahulu sebelum anda mempercayainya. Tetapi jangan biarkan dia menunggu lama.

Jangan berat sebelah. Cuba mengasihi seorang lelaki dengan adil dan anda akan terkejut dengan kesetiaan mereka. (betul sangat nie)

Lelaki sering memikirkan gadis yang suka kepadanya. Tetapi ini tidak bererti bahawa lelaki itu suka gadis itu.

Lelaki tidak benar-benar mempunyai keputusan muktamad.

Tiada lelaki tidak baik apabila dia sedang mengurat.

Mana-mana lelaki boleh mengendalikan masalah sendiri. Cuma dia terlalu degil untuk menanganinya.

Lelaki suka dengan gadis yang boleh memasak.

Lelaki akan membuang masa beliau terhadap permainan video dan bola sepak.

Lelaki sentiasa menganggap perempuan ni aneh dan mempunyai keputusan yang tidak dapat diramalkan tetapi mereka akan masih menyayangi mereka.

Lelaki tidak suka gadis-gadis yang boleh menumbuk lebih kuat daripada mereka.

Apabila seorang lelaki memandang ke arah anda, ianya samada dia kagum kat anda atau dia mengkritik anda.

Anda tidak akan dapat memahami melainkan jika anda mendengarnya dari seorang lelaki.

Lelaki suka pada perempuan yang seperti ibu-ibu mereka. Jangan main-main!

Lelaki serta-merta boleh tahu jika gadis itu suka kat dia tetapi tidak dapat memastikan melainkan jika gadis itu memberitahu dia.

Lelaki percaya bahawa tidak ada perkara yang seperti cinta pandang pertama, tetapi akan tetap guna ayat tentang cinta pandang pertama itu untuk memikat gadis.

Jika seorang lelaki mula bercakap serius, ia tentu sangat penting.

Apabila seorang lelaki menyukai anda, dia akan mengajak anda keluar.

Lelaki juga boleh mencederakan diri mereka dari segi fizikal.

Apabila seorang lelaki mengatakan dia tergila-gila kat gadis itu. Dia serius.

Apabila seorang lelaki menyuruh anda meninggalkannya seorang diri, dia sebenarnya berkata, “Tolong temani aku”.

Perempuan adalah kelemahan lelaki.

Jika anda membuat lelaki itu menderita dalam perhubungan, ia akan menjadi sukar untuk dia melepaskan anda.

Ketinggian perempuan tidak penting untuk seorang lelaki tetapi berat badannya amat penting!

Lelaki lebih suka perempuan yang tahu guna otak daripada yang tahu guna badan.

Apabila masalah datang, lelaki lebih menyalahkan diri mereka berbanding perempuan.

Lelaki terlalu banyak berfikir.

Fantasi lelaki adalah tidak terhad.

Lelaki tidak dapat menyimpan rahsia yang diberitahu oleh perempuan.

Jika seorang lelaki memberitahu anda tentang masalah- masalahnya, dia hanya perlu seseorang untuk mendengarnya. Anda tidak perlu memberi nasihat.

Lelaki akan hampir menyombong mengenai apa saja.

Kalau seorang lelaki berdiam diri, cuba la anda yang mulakan perbualan.

Apabila seorang lelaki berpura-pura bertenang, cuba periksa jika dia berpeluh. Anda akan tahu yang dia tu gementar.

Lelaki benci apabila pakaian mereka menjadi kotor. Walaupun cuma titik kecil.

Perbuatan biasa yang membuktikan bahawa lelaki itu suka kat anda ialah apabila dia akan bergurau dengan anda.

Apabila anda menangkap dia menipu kat kamu dan dia meminta peluang kedua, memberikan peluang kepadanya. Tetapi apabila anda menangkap dia lagi dan dia meminta peluang sekali lagi, tinggalkan dia.

Walaupun gurauan anda tak lucu, lelaki akan tetap senyum.

Lelaki cenderung menjadi terlalu posesif dalam hubungan.

Lelaki itu mempunyai semangat yang kuat untuk berubah tetapi mempunyai usaha yang lemah.

Tidak mudah bagi seorang lelaki untuk berpisah dengan seorang perempuan terutama apabila mereka telah bersama-sama selama 3 tahun atau lebih.

Jika seorang lelaki memberitahu dia mencintai anda sekali seumur hidup. Dia betul-betul maksudkannya.

Lelaki benar-benar mengagumi perempuan yang mereka suka walaupun perempuan tu takla cantik sangat.

Lelaki tak suka perempuan yang kuat maki.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *